Sıkça Sorulan Sorular

 

Üyelik
Sitemize üye olmak için isim, adres, e-posta ve şifrenizi kayıt formuna yazmanız yeterlidir. Ertesi günden itibaren kapınıza en taze ürünlerimizin servisini yapmaya başlayabiliriz. (Sitemize üye olmak için 18 yaşında büyük olmanız gerekmektedir) 
Şimdi üye ol!

 

Şifremi unutursam ne olur?
Buraya tıklamanız yeterlidir. Kullanıcı adınızı girmenizi isteyeceğiz, şifrenizi değiştirmeniz ve tekrar alışverişe başlamanız için güvenli bir link içeren e-posta tarafınıza gönderilecektir.

 

Nasıl Alışveriş Yapabilirim?  
Alışverişe başlamanız için hesap oluşturmanız, bunun için de sitemize üye olmanız gerekmektedir.
Sitemizdeki ürün başlıklarına göz atmanız veya arama kısmını kullanmanız yeterlidir.

 

Üye olmadan da alışveriş yapabilirsiniz ancak bu durumda indirim ve kampanyalardan yararlanamaz ve para puan kazanamazsınız. Üye olarak alışveriş yapmanızı tavsiye ederiz.

 

Aradığınız ürünü bulduğunuzda, söz konusu ürünün miktarını ve uygun diğer seçenekleri de belirterek "Sepete eklebutonuna basınız.

 

İhtiyaç duyduğunuz tüm ürünleri sepetinize eklediğinizde (min. 75 TL olmak kaydıyla), Siparişim sekmesine gidiniz. Teslimat adresinizi giriniz ve istediğiniz teslimat gününü seçiniz.

 

Alışverişinizi kredi kartınızla ödeme yaparak anında tamamlayabilirsiniz. Ayrıca Pos’la kapınıza geliyoruz, kredi kartıyla kapıda ödeme yapabilirsiniz. Nakit veya havale seçenekleri de mümkündür.

 

Kasa işlemini sonlandırdığınızda ve siparişinizi verdiğinizde, sipariş detaylarını doğrulamanız için tarafınıza bir e-posta gönderilecektir.


Telefonla sipariş verebilir miyim?
Destek Al sayfasında belirtilen müşteri hizmetleri saatleri (10:00-19:00) içerisinde telefonla veya
WhatsApp üzerinden sipariş alıyoruz.

 

0537 979 50 13 numaralı telefonu aramanız yeterlidir. Destek ekibimiz siparişinizi alacak ve sormak istediğiniz soruları memnuniyetle yanıtlayacaktır.

 

Siparişimi son durumunu görüntüleyebilir miyim?
Siparişinizi görüntüleyebilir, sipariş ettiğiniz ürünlere göz atmak için
Hesabınız sekmesine gidebilirsiniz.

 

Siparişimi tamamlamadan çıkış yapmak zorunda kalırsam sepetim ne olur?
Sitemizde hesabınız varsa, sepetinizdeki tüm ürünleri koruma altına alacağız. Tekrar siteye döndüğünüzde, alışverişinize kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.

 

Siparişimi değiştirme veya iptal etme şansım var mı?
Siparişinizi doğrulamak için gönderdiğimiz e-postada belirtilen işlem kapanış süresinden önceki herhangi bir zamanda siparişinizi değiştirebilir, yeniden programlayabilir ya da iptal edebilirsiniz. [email protected] adresine iptal e-postası yollamanız yeterli olacaktır.

 

İptal etmek istediğiniz bir siparişin tarafınıza yansıtılmasını önlemek için, son teslim gününden önce iptal talebinizin tarafımıza ulaşması gerekmektedir.

 

Son teslim gününden sonra alınan iptal talepleri için siparişinizde bulunan çabuk bozulabilir ürünlerin %100'ü ve ambalajlı ürünlerin de %25'i oranında yeniden depolama ücreti ve harç ve vergiler hariç tutulmak üzere diğer ürünlerin de %50'si oranında bir meblağ tarafınıza yansıtılacaktır.


Son teslim süresini kaçırırsanız ve buna rağmen herhangi bir sebepten ötürü siparişinizi teslim alamazsanız, lütfen WhatsApp destek hattımızı arayınız.

 

Tek Tuşla Sipariş Nasıl Verebilirim?

Sitemize üye olduktan sonra Hesabım bölümünden, Siparişlerim kısmına gelip, Siparişi Tekrarla diyerek son siparişinizin aynısını yeniden verebilirsiniz.

 

İsterseniz ayrıca sepete yeni ürünler ekleyip, önceki ürünlerin miktarını azaltıp artırabilirsiniz.

 

Para Puan Nasıl Kazanabilirim?

Sitemize üye olarak yaptığınız her harcamanızda aşağıdaki oranlarda para puan kazanırsınız.

 

100 TL’de 1 TL
101-200 TL arasında 2 TL
201-300 TL arasında 3 TL
301-400 TL arasında 4 TL
401-500 TL arasında 5 TL ve üzeri alışverişlerinizde aynı oranla kazanmaya başlayın!

 

Ayrıca ürünlerimize yaptığınız her bir yorum için de 1 para puan kazanırsınız.

 

Güncel tüm kampanyalarımıza buradan erişebilirsiniz.



Mevsim Gıda ürünlere yönelik yer değişimi (ikame) yapıyor mu?
8
0 yıldır sektörde yer alan, alanının öncüsü marka ve firmalarla çalışan bir kurum olarak bir ürünü en iyi kim üretiyorsa, onunla çalışırız.  80 yıllık deneyimin sonucu olarak Türkiye’nin her yerinde çok sayıda üreticimiz bulunur.

 

Ancak belirli zamanlarda pazar koşulları kontrolümüzün dışında gelişebilir. Sipariş ettiğiniz ürün eğer o gün elimizde bulunmuyorsa yerine bir başka ürün göndermeyiz. Eksik olan ürününüz hakkında size, ürünlerinizi teslim ederken bilgi veririz.

 

Memnun kalmazsam ürünü iade edebilir miyim?
Mevsim Gıda olarak İstanbul’daki
5 yıldızlı oteller ve lüks restoranların 80 yılı aşkın süredir ürünlerini tedarik etmenin gururu ve onuru içindeyiz. Tüm ürünlerimiz güvencemiz altındadır.

 

Herhangi bir sebepten ötürü bir üründen memnun kalmazsanız, lütfen bizimle iletişime geçiniz. Ürününüzü başka bir ürünle değiştirebilir veya paranızı iade edebiliriz. [email protected]  adresinden bize e-posta göndermeniz ya da destek hatlarımızı aramanız yeterlidir.

 

Siparişimdeki Sorunlar
Hesabınıza giriş yaparak ve siparişleriniz linkine tıklayarak sipariş/faturanızın bir örneğini online olarak görüntüleyebilir veya yazdırabilirsiniz.

 

Memnun olmadığım bir ürün alırsam ne olur?
Tüm ürünlerimiz güvencemiz altında olup, mutluluğunuz önceliğimizdir. Memnun kalmadığınız noktaları bize iletirseniz kendimizi geliştirmemiz ve sizlere daha iyi hizmet vermemiz içiz bize fırsat yaratmış olursunuz. [email protected]  adresine ilgili ürüne ilişkin e-posta yollamanızı rica ederiz.

 

Ayrıca destek hatlarımıza  0537 979 50 13 numaralı WhatsApp hattımıza kusurlu ürün fotoğrafını göndererek bize bildirebilirsiniz.

 

Sipariş ettiğim ürünleri alamazsam ne yapmalıyım?
Sıfır hata prensibi ile çalışmaya gayret etsek de siparişlerde yanlışlık yapılabilmektedir. Siparişinizde eksik bir ürün varsa destek hatlarımıza 
0537 979 50 13  numaralı
WhatsApp hattımızdan bize ulaşmanız yeterlidir.

 

Bir hata yaptım ve ürünü iade etmek istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim?

0537 979 50 13  numaralı WhatsApp hattımızı arayarak bize ulaşabilirsiniz.

  

Hesap Bilgileri
 

Siparişimi nasıl değiştirebilirim/iptal edebilirim?
Siparişinizi doğrulamak için gönderdiğimiz e-postada belirtilen işlem kapanış süresinden önceki herhangi bir zamanda siparişinizi değiştirebilir, yeniden programlayabilir ya da iptal edebilirsiniz.

 

Son teslim süresini kaçırırsanız ve buna rağmen herhangi bir sebepten ötürü siparişinizi teslim alamazsanız, lütfen destek hattımızı 0537 979 50 13 arayınız.

 

Adres düzenleme, ekleme ya da silme işlemlerini nasıl yaparım?
Hesabınız sekmesine giderek, e-posta ve şifre bilgilerinizle hesabınıza giriş yapmanız yeterlidir.

 

Mevsim Gıda Profilimi nasıl düzenlerim?
Hesabınız sekmesine giderek, e-posta ve şifre bilgilerinizle hesabınıza giriş yapmanız ve ardından Hesabınız sayfasında bulunan
Profiliniz linkine tıklamanız yeterlidir. Açılacak sayfada profilinizin tamamını düzenleme ya da soruların hemen yanında bulunan düzenle butonuna basarak tek bir soruya verdiğiniz yanıtları düzenleme seçenekleri ile karşılaşacaksınız.

 

Sipariş Değişikliği


Teslimat süremde evde olamayacağım. Siparişimi biraz daha erken/daha geç teslim etme şansınız var mı?
Üzgünüz ancak teslimat gününde süre ile ilgili değişiklik yapamıyoruz. Konuyla ilgili olarak destek hattımızı 
0537 979 50 13 aramanızı rica ederiz.

 

Bugünün teslimatını almak için evde olamayacağım. Bu yüzden de siparişimi iptal etmek istiyorum.

Siparişiniz gece süresince hazırlandığı için, seçmiş olduğunuz ürünler çoktan paketlenmiş, teslimata hazır beklemektedir. Bu nedenle üzülerek iptal olamayacağını belirtmek isteriz.

 

Siparişimi değiştirme veya iptal etme şansım var mı?
Siparişinizi onaylamanız için tarafınıza gönderdiğimiz e-postada belirtilen işlem kapanma süresine kadar, herhangi bir zamanda siparişinizi değiştirebilir, yeniden programlayabilir veya iptal edebilirsiniz. İptal için lütfen [email protected]
 adresine e-posta gönderiniz.

 

Teslimat süreleri ve farklı bölgeler için son teslim süreleri değişiklik gösterebilir. İptal ettiğiniz bir siparişin ücretlendirilmesinden sakınmak için, iptal talebinizi son işlem tarihinden önce almamız gerekmektedir.

 

Dağıtım Bölgeleri, Zamanları ve Diğer Sorular

PAZAR HARİÇ HER GÜN SERVİSİMİZ BULUNUYOR

 

Kendi ekibimiz ve frigolu araçlarımızla İstanbul içine servis veriyoruz. Pazar hariç her gün servisimiz bulunuyor. Pazar hal kapalıdır.

 

SERVİSİMİZ OLMAYAN İLÇELER :  

Şile, Tuzla, Pendik, Kartal, Sultanbeyli, Sancaktepe, Adalar, Silivri, Büyükçekmece, Çatalca, Arnavutköy, Esenyurt

 

TESLİMAT ZAMAN ARALIĞI:

Saat 24:00' e kadar verilen siparişler ertesi gün 18.00’ e kadar teslim edilir.  

 

24:00'den sonraki siparişler ise bir sonraki gün teslim edilir.

Beşiktaş, Sarıyer ve Eyüp, Esenler, Bayrampaşa ilçeleri için aynı gün teslim hizmetimiz de bulunmaktadır. Bu bölgelerden saat 12.00’ye kadar verdiğiniz siparişleriniz aynı gün teslim edilir.

 

Sepetimi hazırlamaktan kim sorumludur?
Mevsim Gıda olarak en iyiler ile çalışır, size kusursuz hizmet vermeye özen gösteririz. Siparişinizi size getireceğimiz günün gecesinde, halden en taze meyve ve sebzeleri sizin için tek tek seçeriz. Ürünlerinizin paketinize yerleştirilmesi konusunda ekibimizin her bir üyesi, büyük bir özveri, özen ve dikkatle çalışmaktadır.

 

Mevsim Gıda teslimatı nasıl gerçekleşir?
Siparişinizi verdiğinizde bir sonraki gün teslimatınız gerçekleşmektedir. Mevsim Gıda şoförleri, siparişinizi kapınıza kadar getirecektir (site veya apartman dairesinde yaşıyorsanız, şoförün bina içerisine girebileceğinden emin olunuz).

 

İkinci siparişinizden sonra, binanızda alternatif bir alıcı belirlemenizi rahatlığınız açısında öneriyoruz.


Siparişinizde herhangi bir yanlışlık yapılmış ise, lütfen [email protected]  adresine e-posta göndermenizi veya destek hattımızı 
0537 979 50 13 aramanızı rica ederiz.

 

Mevsim Gıda eve sipariş ücreti ne kadardır?
100 TL ve üzeri alışverişler ücretsiz, 100 TL altında kalan siparişler için ise 10 TL servis ücreti alınır.

 

Teslimat anında evde değilsem ne yapmam gerekir?
Planlanan teslimat saatinde evde olamayacağınızı düşünüyorsanız veya teslimatınızı kaçırırsanız, lütfen 
0537 979 50 13 telefonundan destek ekibimizi arayınız.

 

Seçtiğiniz zaman aralığında evde değilseniz, aynı gün içerisinde teslimatınızı gerçekleştirmek için gerekli tüm çaba tarafımızca sarf edilir (10 TL oranında yeniden teslimat ücreti uygulanır).

 

Siparişinizi daima doğrudan size ulaştırmak için çabalıyoruz. Binanızda çalışmakta olan bir görevli varsa, siparişi sizin adına teslim alması için kendisini yetkilendirebilirsiniz. İkinci siparişinizden sonra ise teslimat saatinde evde olmamanıza karşı siparişinizi alması için komşularınızdan birini seçmenizi öneriyoruz. Komşunuzun dikkat etmesi gereken tek püf noktası, çabuk bozulabilir ürünleri serin bir ortamda muhafaza etmektir.

 

Teslimata Yönelik Sorular

Siparişim nerede?
Mevsim Gıda siparişleri, 11.00-18.00 zaman aralığında tarafınıza teslim edilecek şekilde düzenlenir. Siparişinizin gecikmesine yol açan beklenmedik bir olayın yaşanması durumunda Destek Ekibimiz tarafınıza gerekli bilgilendirmede bulunacaktır. Siparişiniz için durum güncellemesi yapmak isterseniz, herhangi bir zamanda bizimle WhatsApp Destek Hattımız üzerinden temasa geçmenizi rica ederiz.

 

Mevsim Gıda servis ekibi hakkında nasıl geri bildirimde bulunabilirim?

Servis ekibimize ilişkin geribildirimler almak bizi daha iyisini yapmak için motive eder ve bizi geliştirir. 

 

Bunun için WhatsApp hattımızdan bizlere ulaşabilirsiniz.

 

Toplam sipariş tutarıma bahşişi de dahil edebilir misiniz?
Maalesef bahşişleri toplam sipariş bedelinize dahil edecek teknolojiye henüz sahip değiliz. Tarafınıza olağanüstü bir hizmet sunulduğunu düşünüyorsanız, teslimat personeline bahşiş verebilirsiniz.

 

Servis ekibine bahşiş vermeli miyim?
Bahşiş verme zorunluluğunuz bulunmasa da tarafınıza olağanüstü bir hizmet sunulduğunu düşünüyorsanız, teslimat personeline uygun gördüğünüz bir bahşiş verebilirsiniz. Mevsim Gıda ekibinin hiçbir koşul altında bahşiş ısrarında bulunması gibi bir durum söz konusu değildir.

 

Ödeme ve Faturalandırma

Siparişlerim için ödemeyi nasıl yapabilirim?

Kredi kartınızla ödemenizi güvenle yapabilirsiniz.

 

Ayrıca posla kapınıza geliyoruz, kredi kartıyla ödeme de yapabilirsiniz. Nakit veya havale seçenekleri de mümkündür.

 

Minimum sipariş tutarı ne kadardır?
100 TL ve üzeri alışverişler ücretsiz, 100 TL altında kalan siparişler için ise 10 TL servis ücreti alınır.

 

Hafta içerisinde daha sonra teslim almak üzere verdiğim siparişi iptal etmem gerekiyor. Bunun için ücretlendirilir miyim?
Teslim gününüzden bir önceki gün siparişinizi iptal edebilirsiniz. What
sApp hattımıza bilgi göndermenizi rica ederiz.
 


Ürün Talepleri
Mevsim Gıda’da görmeyi istediğiniz ürünler için bize her zaman ulaşabilirsiniz. Değerli görüşleriniz için teşekkür ederiz.

 

Güvenlik ve Gizlilik

Mevsim Gıda güvenli mi?
Gizliliğinizi sürdürmek ve tarafımıza sağladığınız özel bilgilerin başka amaçlarla kullanılmasını önlemek için gerekli her önlemi almaktayız. Kişisel bilgilerinizi elde eder etmez koruma altına aldığımızı ancak internet veya diğer kamu bağlantıları üzerindeki veri aktarımı konusunda %100 güvenlik teminatının verilemeyeceğini unutmayınız. Güvenlik ve gizlilik politikalarımızın tamamını görmek için buraya tıklayınız.

 

Mevsim Gıda tanımlama bilgilerini (çerezleri) kullanıyor mu?
Diğer birçok internet sitesi gibi, Mevsim Gıda da size daha hızlı ve pratik bir alışveriş deneyimi yaşatmak için "tanımlama bilgilerini" kullanmaktadır. Tanımlama bilgileri, Mevsim Gıda internet sitesinin sizi tanımasına imkan sağlayan ve bilgisayarınızın sabit sürücüsüne depolanan bilgilerdir ve hassas hesap bilgilerine erişim için kullanılamaz.

 

Yine de sipariş vereceğiniz zaman kullanıcı adı ve şifrenizi girmeniz gerekmektedir. Tarayıcınızı, tanımlama bilgilerine erişemeyecek şekilde ayarladıysanız, sitenin belirli özelliklerinden faydalanamayabilirsiniz.

 

Çerez Kullanımı

Mevsim Gıda olarak size daha iyi hizmet verebilmek ve alışveriş deneyiminizi iyileştirmek adına internet sitemizde yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanılmaktadır. Sitemizde kalarak çerezlere izin vermektesiniz. Detaylı bilgi için KVKK Bilgilendirme Metni'ne buradan ulaşabilirsiniz.